מסחר בבורסה

biztrade_3_

 

מסחר בבורסה - על מנת לסחור בהצלחה בבורסה אתה צריך תנאים אופטימליים ל מסחר בבורסה . דרך ביזטרייד תוכל לקבל חבילת הטבות מלאה שוב תוכל לנהל את ההשקעות שלך ולייצר תשואות לאורך זמן ב מסחר בבורסה . אם הינך סוחר חדש ב מסחר בורסה או שהינך סוחר דרך הבנקים או מציעים לך חבילת מסחר בורסה אטרקטיבית בעמלות מסחר מוזלות ומערכות מסחר בורסה מתקדמות לביצוע מהיר ויעיל כגון פקודות שורט ועוד...

למה לפתוח חשבון מסחר בבורסה דרכנו?

מערכות מסחרת בורסה מתקדמות אורדרנט 2 , FMR , בשילוב עם תוכנת הניתוח הטכני ביזטרייד נותנת לך יתרון על פני כל סוחר אחר.מסחר בבורסה הוא מסחר שבו לסוחרים שיש ייתרון על פני סוחרים אחרים הם יכולים לתרגם זאת לכסף מהיר ורכישת מניה רגע לפני שהיא פורצת.

עמלות עמלות ושוב עמלות – למה לשלם עמלות מסחר גבוהות ? פתח חשבון מסחר בבורסה דרכינו ושלם רק 2 ₪ לאופציית מעוף (בהתאם לנפח פעילות)  ו0.1% למניות אגחים קרנות ותעודות סל. מסחר בבורסה דרכינו ייתן לך חסכון משמעותי שתחסוך לך אלפי שקלים במהלך השנה.

רוצה למכור בשורט כמו בחו"ל ? פתיחת חשבון מסחר בבורסה דרכינו מאפשר לכם למכור בשורט ולא רק לקנות בלונג.

מענה טלפוני מהיר – רוצים להעביר פקודות מסחר בבורסה דרך הטלפון ? בניגוד למענה האיטי בבנק כאן חדר המסחר מאויש על ידי הברוקר וזמינים למענה במהלך כל שעות המסחר.

דורשים ממך עמלות על דמי אחזקה ? על שינוי פקודה ? על דמי משמרת ? דרכינו לא תשלם בחשבון מסחר בבורסה עמלות למעט עבור קניה ומכירה בלבד.

ריבת על יתרה – הכסף שוכב בין קניה לקניה ? דרכנו תקבלו ריבית על הכסף גם שהוא יושב בחשבון ובזמן שאינו מנוצל לרכישת ניירות ערך

נמצא בדרכים ? רוצה לתעדכן גם בזמן שאתה לא במשרד ? מעכשיו תוכל דרך לסחור גם כאשר אתה בדרכים דרך אפליקציית אייפון חדשה כל שאתה צריך זה לפתוח חשבון מסחר בבורסה דרכנו ותקבל אפליקציית אייפון למסחר.

הטבות נוספות ל מסחר בבורסה

אבל חכה ! בנוסף ליתרונות שצויינו לעיל תקבל מאיתנו עוד 3 הטבות לפותחי חשבון מסחר בבורסה .

ההטבה הראשונה – ספר מתנה ללימוד טכניקות מסחר בורסה מתקדמות- הספר לאן נעלו 300% נכתב על ידי שני המאסטרים יניב ושי בעלי מכללת פסגות ללמודי מסחר בורסה שווי ההטבה – 169 ₪ .

ההטבה השניה – קורס חינם ללימוד תעודות סל ונגזרים – שלושה מפגשים שאותם יעיר רפאל קרמונה – סמנכ"ל בתכלית תעודות סל – קורס חובה על מנת להכיר וללמוד את עולם תעודות הסל ואת ההשפעה שלהם על תהליך מסחר בבורסה בכלל .

ההטבה השלישית – סדנת מסחר בבורסה ללימוד טכניקות מסחר בנפט וזהב – תחום שבשנים האחרונות הניב מאות אחוזי רווח למי שידע והשקיע בתחום זה.

למה אתה מחכה ? השאר פרטיך לחץ כאן והשאר שם וטלפון ונכל לחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית ל מסחר בבורסה מתקדם. הצטרף למאות סוחרים שעברו לסחור דרכנו וחסכו אלפי ₪ בפתיחת חשבון מסחר בבורסה .

 


מסחר בבורסה
 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort