הדפסת תמונות מהאייפון

הדפסת תמונות ישירות מהאייפון

אחת לכמה זמן מופיע איזה שהוא אתר, רשת חברתית, תוכנה, אפליקציה ושאר חידושים טכנולוגיים שפשוט גורמים לנו לצעוק "איך לא חשבו על זה קודם?". אחד מהדברים הבולטים ביותר של השנים האחרונות בהקשר הזה, הן כמובן הרשתות החברתיות והפשטות שמובילה אותן, כמו למשל פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טוויטר. עם הזמן, גם ברשתות החברתיות והחידושים הטכנולוגיים הגאוניים יש חוסרים, ואנחנו רק מחכים לשדרוג הבא שיהפוך את החוויה לאף נוחה יותר.

חוסר אחד שעוד לא הושלם

הטלפונים הסלולאריים משמשים אותנו ביום יום מהרגע שאנחנו קמים מהשעון המעורר שלהן ועד לכתבה האחרונה שאנחנו קוראים לפני השינה, זה כבר ממזמן לא סוד. המצלמה שלהם נהייתה חלק אינטגראלי ובלתי נפרד גם למבוגרים שבינינו, ואנחנו לא מפסיקים להעלות את התמונות לפייסבוק, אינסטגרם וכדומה. ובכל זאת, יש תחושה שלמרות שאנחנו מצלמים כל היום וכל הלילה, למשך כל החודש וגם כשאין שום אירוע מיוחד, קצת פספסנו את הסיבה שבגללה אנחנו מצלמים.

אלף תמונות שוות מילה אחת

תיעוד של חיינו וצילום של מקומות וחוויות נעימים תמיד היה מיוחד וקיבל משמעות גדולה הרבה יותר בשנים האחרונות, אבל מרוב תמונות אותן אנחנו מצלמים ושומרים על המחשב הייחוד שלהן נעלם והחוויה מתמסמסת. יש תמונות כאלו ואחרות שתופסות את העין שלנו ליותר מרגע אחד קטן, נשארות בלב שלנו וגורמות לנו לשכוח לרגע מאורך החיים המהיר שלנו. לתמונות האלה אנחנו לא רוצים לתת רק רגע אחד קטן אלא משמעות גדולה הרבה יותר, ולהדפיס אותן באופנים שונים.

הדפסה שהיא יותר קלה משיתוף ברשת חברתית

הריי בסופו של דבר, אין יותר כיף להחזיק אלבום תמונות נוסטלגי כמו שאין יותר כיף מלהחזיק ספר עב קרס ומהנה במיוחד, או תמונה גדולה על הקיר שיכולה לסחוף אותנו במחשבות למשך יותר זמן מישיבה רגילה מול הפייסבוק. עד היום השיתוף בפייסבוק היה פשוט הרבה יותר ולקח בדיוק כמה שניות, ומצד שני ההדפסה לקחה זמן רב והייתה מסורבלת מאוד. למרות שאנחנו מעדיפים הדפסה הרבה פעמים, אנחנו מוותרים עליה בגלל הסרבול, ומעלים עוד תמונה שתעלם בציר הזמן של הפייסבוק והאינסטגרם תוך ממש מספר דקות.

פיקצ'ה אומרים לא עוד. מהיום, ההדפסה תהיה קלה לפחות כמו שיתוף ברשתות החברתיות השונות, ואפילו תוסיף לחוויה. באפליקציה של פיקצ'ה, אשר ניתנת להורדה בחינם מהאפ סטור של אפל, ניתן להכניס כל תמונה שנמצאת על האייפון, על האינסטגרם, הפייסבוק וכל שאר הרשתות ואתרי האינטרנט, ובלחיצה פשוטה על מסך המגע לשלוח להדפסה בבית הדפוס.

כל סוגי ההדפסה ישירות מהאייפון

לא רק השליחה להדפסה נהייתה פשוטה הרבה יותר, והיא כבר איננה מצריכה שליחה להדפסה דרך המחשב וכדומה, אלא גם האופציות שלנו גדולות הרבה יותר. שכן, כעת לאחר שעבדתם שעות על עריכת התמונה בתוכנות העריכה השונות באייפון, אתם רוצים את זה באיכות גבוהה והולמת את התמונה שצילמתם ולא על דפי מדפסת ביתיים רגילים. באפליקציה תוכלו לבחור מבין סוגים שונים של הדפסה, מרגילה ועד קנבס ואפילו מגנטים. תצלמו, תדפיסו, והעיקר תיהנו מדרך חדשה להדפיס וליהנות מהתמונות שצילמתם!

 

 

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort