בורסה

lembex_zira

בורסה - הזדמנות להשקיע ולייצר הכנסות תוך נטילת סיכון. הבורסה בתל אביב מאפשרת למשקיעים למנף ולייצר ערך מכספם באמצעות רכישת אחזקות בחברות דרך רכישת מניות או השקעה במדדים  וקרנות אשר עוקבות אחרי ביצועי קבוצת מניות. הבורסה אינה מקום שמתאים לכל אחד ויש ללמוד ולצבור השכלה וניסיון בדיוק כפי שניגשים לכל מקצוע אחר שאותו לומדים.
ישנן כמובן שיטות סולידיות אחרות מהבורסה  כגון  פק"מ בבנק, אתה מפקיד כמה עשרות אלפי שקלים סוגר אותם בפקדון, הבנק בזמן הזה משתמש לך בהם כאוות נפשו ואז לאחר תקופה של חצי שנה עד שנה אתה מרוויח 150 ₪ במקרה הטוב. זאת תוכנית חביבה, אך לא רצינית עבור מי שבאמת רוצה להגדיל את הרווחים שלו. על מנת להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית יש לנקוט בדרכים אחרות.

בורסה והפחד ממנה

אחת הדרכים הנפוצות ביותר ברחבי העולם להגדלת סכום מסוים של כסף הינו השקעתו בבורסה, כאשר אתה משקיע בבורסה אתה למעשה נותן את הכסף שלך לחברה מסוימת, למוצר מסוים, הוא יכול להשתמש בכסף שהעברת לו ובכך לשפר את המוצר או החברה, אם החברה השתמשה בכסף לתועלת הרווחת כי ערך החברה עלה וגם שוויה עלה ובכך גם המניה שקנית בה, אך אם החברה בה השקעת לא צמחה אלא שקעה מצב זה הוא בעייתי, ומשקף את הסכנה שיש בהשקעות בורסה וזה אומר שהפסדת את כספך, חלקו, רובו או כולו.
בורסה איננה מקום לבעלי לב חלש, או לפחות במובנה הפחות סולידי, בורסה הינה מקום בו אתה חייב לקחת סיכונים, גם אם הם נמוכים ולתכנן אפשרויות נחיתה שונות בין המניות השונות לרכישה. זהירות בורסה עשויה להיות מסנוורת מאוד לאנשים עם עודף אדרנלין בדם, לא נגמרו עדיין הסיפורים הרבים על אנשים שנסחפו למערבולת סיכונים בהשקעות בורסה, הגיעו להפסדים, הימרו בענק במניות בורסה על מנת להרוויח הכל חזרה ושוב נפלו, ישנם מקרים רבים על התאבדות בעקבות חובות ענק. לכן אנו ממליצים לכם ללמוד היטב את הנושא שנקרא בורסה לפני שאתם נכנסים אליו להשקעה וממליצים אף לקחת קורס השקעות בורסה.

מערכות למסחר בבורסה

כיום ניתן לסחור בבורסה במספר דרכים , דרך הבנק שבו לרוב העמלות למסחר בבורסה יקרות יותר או  דרך בתי השקעות שמציע מסחר עצמאי ל בורסה שמצעים מגוון מערכות למסחר . מערכות אלו מאפשרות להעביר פקודות קניה בבורסה , פקודות מכירה בבורסה ופקודות מכירה בחזר בבורסה. לרוב המערכות שמציעים כיום הם מערכות פשוטות ובסיסיות . מערכות מסחר ל בורסה מתקדמות עולות כסף רב ומתאימות למי שמבצע היקפי מסחר גבוהים בבורסה.

מערכות מידע וניתוח טכני לבורסה

כיום ישנם מספר תוכנות לניתוח טכני. התוכנה המובילה כיום בשוק הישראלי הינה תוכנת ביזטרייד שמספקת את היכולות הבאות: 
סורק בורסהתיק מעקב בורסהכל ניתוח לבורסהכל ניירות הערך שנסחרים ב בורסהמידע בורסאי מלאמידע מבורסת תל אביב ובורסת חו"ל קישורים:


אתר הבורסה בורסה בויקיפדיה פורום בורסה נתוני בורסה

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort