מגדל שוקי הון

מגדל שוקי הון , חברת בת של מגדל חברה לביטוח, הינה בית ההשקעות מהמצליחים ביותר בארץ. מגדל שוקי הון נהנית מהגב הכלכלי של חברת האם –מגדל ומספקת ללקוחותיה יציבות פיננסית מהגבוהות ביותר מבין חברות בית ההשקעות השונות בתחום של שוק ההון.

מגדל שוקי הון החלה את פועלה במדינת ישראל החל משנת 1965 והינה חברה בעלת ניסיון רב, היכולות הכלכליות המדהימות של מגדל שוקי הון מקנות לכם הלקוחות יציבות של שנים להישען עליה במהלך ניהול תיק ההשקעות שלכם. בכלל, מגדל שוקי הון מאפשרת לכם הלקוחות לישון רגוע, ולדעת כי הכסף שלכם מנוהל בידי אנשים מקצועיים בעלי ניסיון ובקרה של שנים, המנהלים נכסים בסדר גודל של עשרות מיליארדי שקלים, נכון לתחילת שנת 2011.

בחירה במגדל שוקי הון – למה זה כדאי?

כאשר מגדל שוקי הון מבטיחה לכם איכות, מקצועיות וניסיון רב בניהול תיק ההשקעות שלכם, הם לא סתם אומרים מילים ללא כיסוי, במסירת הניהול של תיק ההשקעות שלכם אל מגדל שוקי הון אתם מקבלים את צוות מנהלי השקעות הטוב ביותר בארץ. כל אחד ממגוון הרחב של מנהלי ההשקעות שלהם נבדק, נבחן, ולאחר סינונים רבים עובר הכשרה נוספת של מגדל שוקי הון על מנת להתקבל כמנהל מקצועי של תיקי השקעות. על כל מנהלי תיקי ההשקעות של חברת מגדל אמונים המומחים הגדולים בארץ לשוק ההון, יעקב ויינשטיין ושמיל קורצמן, הם מלווים באופן צמוד מאוד כל החלטה שמתקבלת על ידי הצוות המקצועי של מנהלי התיקים, כך שכאשר אתם שמים את הכסף שלכם  במגדל שוקי הון, אתם יכולים להיות בטוחים כי המומחים הגדולים ביותר מנהלים לכם את תיק ההשקעות, עם אנליסטים מקצועיים, חוקרי שוק ההון וכן כלכלנים בכירים.

מה יותר חשוב מאשר בקרה ?

כיצד תדעו כי אתם יכולים לסמוך על המנהל הספציפי שהוצמד לתיק ניהול השקעות, כולנו יודעים כי הביטחון שלנו באנשים פרטיים בכל מה שקשור לכספנו, הוא לא ביטחון רב, ולכן אנו מטילים ספק בכל מנהל תיק השקעות, שמא הוא יקבל החלטות משמעותיות על דעת עצמו על מנת להיות "גיבור", בחברת מגדל שוקי הון זה לא יקרה, לרשותה של מגדל שוקי הון עומדת מערכת בקרה מקצועית, הפועלת בצורה בלתי תלויה, עם בקרת סיכונים, קצין ציות ,בקרות ידניות וכן בקרות אוטומטיות.

בחירה במגדל שוק ההון תקנה לכם רווחים יפים עם רוגע נפשי.


 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort