מאיר ברק

מאיר ברק ייסד את טריידנט, מאיר ברק הינו אחד הסוחרים המקצועיים ביותר בארץ בתחום שוק ההון, מאיר ברק נחשב למומחה אנליזות בכלכלה, מפורסם ביותר בכל רשתות המדיה, כגון טלוויזיה, עיתונים, וכן פורטלי אינטרנט רבים מאוד. דעתו של מאיר ברק בתחומי שוק ההון נחשב מאוד, ומקבלת במה בשידור הטלוויזיה של "לילה כלכלי", תוכנית הכלכלה היוקרתית של ערוץ עשר.

מאיר ברק לא החל את חייו בעיסוק בשוק ההון, כמו רבים הוא החל את דרכו בתחום המחשבים והטכנולוגיה, ופרש למען מימוש הרצון לעסוק בתחום שוק ההון כסוחר בשוק ההון של מניות באופן עצמאי מבלי להצטרך לצאת מהבית לצורך עבודה וללא בוסים מיותרים על הראש.

היכולת להרוויח משכורת שנייה כתוספת לעבודה הנוכחית של כל אדם כעבודה בשעות הערב לאחר החזרה הביתה היא יכולת שיש לכולם. מאיר ברק החל לעשות בלימוד של שוק ההון והמסחר במניות במטרה ללמד כמה שיותר את הסוד הגדול של מסחר נכון ומתוך כך לסייע למשפחות רבות בישראל לצמוח לשגשג הרבה מיותר מהמצב בו הם נמצאים כיום. מאיר ברק מאמין כי אין אדם ממוצע שאין לו את היכולת הטכנית וההבנתית לצורך הצלחה בתחום, ומאמין כי מי שלומד את התחום של סחר במניות מהאנשים הנכונים יכול להצליח מאוד. אהבתו של מאיר ברק ללימוד הזולת והעשרתו, מניעה אותו אף ללמד ולהכשיר נערים וילדים לחשיבה כלכלית נכונה ולהעניק להם ידע כלכלי רב גם בגיל צעיר ללא תשלום וכתרומה מוחלטת לקהילה.

מאיר ברק מאמין כי על ידי לימוד לאנשים אחרים את סודות המקצוע הוא מגשים את הצורך הנפשי שלו בלימוד הזולת. מאיר ברק צמח בזכות שוק ההון ומעוניין לתת גם לאנשים אחרים את ההזדמנות לעסוק בשוק ההון. את טריידנט הוא הקים במטרה אחת לתת את הידע שלו לאנשים רבים. זאת זכות שמביאה לו סיפוק רב. מאיר ברק ממשיך לעסוק בתחום שוק ההון ומסחר מניות ולא נשען על הלימוד בטריידנט כמקור הכנסה. יש לציין כי מאיר ברק עצמו לא למד את התחום בקורסים מזדמנים לחובבים, אלא על ידי מיטב המומחים בחו"ל.

 

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort