FMR

קשה מאוד להיות מנהל תיקי השקעות בתקופה שלפני המצאת האינטרנט, אז אנשים שסחרו בבורסה לא היו יכולים ליהנות מהחיים כמו שאפשר היום, עם עבודה של עצלנים מהבית, לעשות מיליון עם הפיג'מה עליהם, לפני תקופת האינטרנט אנשים היו צריכים ללכת אל מחוץ לבית אל הבנק או אל כל מקום אחר כמו בתי השקעות, לבורסה עצמה, שם היו רואים את כל הנתונים הרלוונטיים בשידור חי, מתרשמים ומנהלים את תיק ההשקעות שלהם מאותו מקום.

היום אין צורך להתנהלות הזאת, למעשה היום רוב המומחים בתחום שוק ההון עובדים עם הפיג'מה מהבית מבלי להתאמץ. למה לצאת לנסיעה של שעות בבקרים העמוסים במקום לנהל הכל מהבית.

מערכת FMR מגשימה חלומות, כל מה שאתם צריכים לדעת רק במערכת FMR, כל מה שתרצו לעשות בבורסה ללא הגבלה אפילו ישנה אפשרות של מסחר באופציות והכל על ידי המחשב הביתי שלכם וללא מאמץ. מערכת FMR הינה מהפשוטות בעולם, מערכת ניהול נתונים אישית, מערכת המתוכננת על ידי מומחים בתחום המסחר בבורסה שישבו ותכננו היטב את כל הצרכים של הסוחרים בשוק ההון ובנו את מערכת FMR על פי הסטנדרטים הטובים והגבוהים ביותר.

באמצעות מערכת FMR תוכלו לנהל את תיק ההשקעות שלכם מתוך איזון נפש, מבלי לצאת מהבית והכי חשוב, באמצעות מערכת FMR תנצלו כל רגע פנוי שלכם על מנת לעמוד במעקב על הכסף שהשקעתם מבלי לדאוג לרגע על הסטאטוס שלו.

מערכת FMR בנויה עבור סוחרים ברמה בינונית ומתחילים, המערכת עובדת ברמת אמינות גבוה מאוד, ומציגה נתונים אמינים ביותר בזכות הקו הישיר של לבורסה בתל אביב. באמצעות מערכת FMR תוכלו לסחור בכל פרט מתוך הבורסה בתל אביב וללא מגבלה.

למערכת FMR ישנן 2 חסרונות, החיסרון הראשון הוא העובדה כי היא איננה מציגה נתונים של בורסות אחרות בעולם מלבד של הבורסה בתל אביב, למרות שהנתונים של הבורסה בתל אביב מספקים בדרך כלל עבור קבלת החלטות והשקעות בשוק ההון למתחילים ולבינוניים. החיסרון השני הינו הדרך להתקין אותה, היא איננה בנויה רק על שיטה של אינטרנט אלא מחייבת התקנה מיוחדת של קו טלפון ייחודי המחובר ישירות אל הבורסה בתל אביב.

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort