אורדרנט

רוצים להתחיל לסחור בבורסה בתל אביב, אבל לא יודעים מנין להשיג את כל המידע והנתונים הרלוונטיים על מנת לסחור? בעבר היה מסובך מאוד לעסוק בבורסה בתל אביב בתור אדם פרטי. אז כאדם פרטי היה עליכם ללכת אל הבנק ולשבת מול המסך המקרין את הנתונים השונים ולראות כל פעם נתון אחר וכך להסיק מסקנות ולפעול. מסורבל מאוד לנהל תיק השקעות בצורה כזאת. היכולת לנהל תיק השקעות בצורה פשוטה ולא מסורבלת מאפשרת רוחב לב, נחת ובכך אפשר לקבל החלטות מתוך שיקול דעת טהור ומפוקס.

אחת המערכות שפותחו על מנת לתת לכל מי שמעוניין גישה לכל הנתונים המפורסמים בבורסה בתל אביב, נקראת מערכת אורדרנט. אורדרנט כשמה כן היא, המטרה העיקרית שלה מלכתחילה היה לתת את האפשרות לקבל את כל הנתונים בצורה מסודרת ומפולחת לכל אפשרות שתרצה לדוגמא, המערכת נותנת את האפשרות לראות את כל המניות, ניירות ערך אג"ח ועוד הקשורים אל הבורסה בתל אביב. היא מונעת ממך את הסחבת הנוראית של יציאה מהבית והליכה אל הבנק או אל הבורסה עצמה על מנת לראות התוצאות. הבורסה בתל אביב בעלת פעילות ענפה ותחומי השקעה רבים, לכן כה גדולה הייתה התרומה של מערכת אורדרנט שבאמת הביאה סדר אל הדרך בה מוצגים הנתונים השונים של הבורסה בתל אביב.

רוצים לנהל את הממק"מ, אג"ח קרנות נאמנות, ניירות ערך ומניות מהבית? עכשיו זה אפשרי, כל שעליכם לעשות הוא להתקין בביתכם מחשב עם אינטרנט, דבר שאני מאמין יש לכל הקוראים, להתחבר למערכת אורדרנט הבנויה בשיטת SAAS – מחשוב ענן שאינו מצריך התקנה, ובכך נרשמים עם שם משתמש וסיסמא ויכולים ליהנות מאוד מהאפשרות הפשוטה והקלה לניהול תיק השקעות לבד.

היתרון של אורדרנט היא שהיא מאפשרת לכם גם את היכולת להגיד לעצמך אלו מניות נמצאות אצלך במעקב, אלו אג"ח, אלו קרנות נאמנות, ובכך לא להסתבך בצפייה במשך כל היום על נתונים שאינם רלוונטיים ולאבד את עצמכם מרוב חוסר סדר וארגון ובכך למקסם את יכולת הניהול שלכם, הן מבחינת הזמן בו עורך הניתוח בעקבות הנגישות הקלילה לנתונים והן מבחינת היכולת בנוחות כזאת להניב רווחים גבוהים.

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort