תנאי השימוש

תנאי השימוש מצויים באתר ופתוחים לעיון מבקרי האתר והנם חובה לעיון והסכמה ע"י מנויים המעוניינים להצטרף ולהנות משירותי האתר המלאים. לאחר עיון בתנאי שימוש אלה, יש לאשר את קבלתם על מנת להמשיך לטופס מילוי פרטי מנוי חדש. אם אינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר לכל מטרה שהיא.

למען הסר ספק, עצם הכניסה לתוכנה ולדפי המידע הכלולים, בין אם בתשלום ובין אם לאו, בו מהווה הסכמת המבקר לכל האמור בתנאי השימוש אף אם המבקר כלל לא קרא ו/או לא עיין בתנאי השימוש. תנאי השימוש המקיפים מצויים באתר למען מבקריו והם מתייחסים לכל האתר על כל האזורים והמידע המצוי בו. למען הסר ספק, תנאי השימוש אינם חלים על אתרים אחרים אף אם באתר היו קישורים לאתרים אלה.השימוש בתוכנת ביזטרייד מותנה בתאתר BIZTRADE (להלן-  "האתר") המצוי בבעלות עומיטרייד פתרונות מתקדמים(להלן- "החברה") מציע לגולשים ברשת האינטרנט (להלן- "המשתמשים") מידע בורסאי ומידע מעובד מהארץ ומהעולם, המצוי בחלקו בבעלות החברה ובחלקו בבעלות צדדים שלישיים, אשר נתנו לחברה הרשאה לעשות בו שימוש (להלן- "ספקי המידע"). 

שלום, קבלת שם משתמש וסיסמה והזנת פרטים שונים בהתאם למפורט בתנאי השימוש להלן.

החברה  שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש ותנאים אלו יחייבו מרגע פרסומם באתר. האמור בתנאי שימוש אלה בלשון זכר נאמר מטעמי נוחיות גרידא ומתייחס לנשים ולגברים כאחד.

הגבלת השימוש
האתר נועד אך ורק לשימוש אישי ולא לשימושים מסחריים ו/או סיטונאיים. המשתמש באתר אינו מורשה להכניס שינויים בפריטי המידע, התוכנה, המוצרים ו/או השירותים שמקורם באתר, להכניס בהם שינויים, להוסיף פריטים זרים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, למכור ו/או לעשות שימוש מסחרי כלשהו בפריטים האמורים למעט לשמירת עותק אחד מהמידע לשימוש אישי לא מסחרי על גבי מחשב ביתי, ובלבד שהועתקו גם כל ציוני זכויות היוצרים והבעלות. שינוי או שימוש אחר בחומרים מהווה הפרה של זכויות הבעלות וזכויות היוצרים של החברה השימוש בחומרים מן האתר על גבי אתר אחר או רשת מחשבים הינו אסור בהחלט. בלי לפגוע מן האמור לעיל הינך רשאי לשתף בפורמים, בכתבות ואתרים את תמונות הגרף המופקת מן תוכנת הניתוח הטכני - Biztrade כאשר מצויין על הגרף במפורש כי הגרף הופק באמצעות Biztrade  ובצירוף כתובת לינק לאתר .

קניין רוחני
מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר לרבות, שמות וסימנים מסחריים, פטנטים ומדגמים, בין שהם רשומים ובין שאינם רשומים, סודות מסחריים, עיצוב, מידע טכנולוגי, לרבות אך מבלי לגרוע, תוכנות, יישומים, קבצים גראפיים ואחרים, קודי מחשבים, טקסטים ו/או כל חומר אחר הכלול בו (להלן - "המידע") - הינם של החברה, אלא אם צוין אחרת במפורש. אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, להציג בפומבי, או למסור לצד שלישי את המידע ו/או כל חלק הימנו. אין לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר, למכור, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי כלשהו, במידע ו/או בכל חלק הימנו. בין היתר הופ! אינטרנט היא בעלת זכויות היוצרים בכל הכתבות שיתפרסמו באתר בכל האזורים למעט באתרים שיקושרו באמצעות קישוריות.

מבלי לפגוע באמור לעיל מובהר במפורש כי כל הזכויות בדמויות המופיעות באתר ובסימנים המופיעים באתר שמורות להופ! אינטרנט בע"מ ו/או לערוץ הופ! בע"מ, ואין לעשות בהם כל שימוש אלא במידה שניתנה הרשאה מפורשת כזו, ובמגבלות אותה הרשאה בלבד. למען הסר ספק מובהר כי אף במידה ויורשה שימוש בדמויות או בסמלים כאמור (למשל: בדרך של מתן רשות להדפיס תמונה מן האתר, במידה וניתן אישור כזה) הדבר מוגבל לשימוש פרטי ואישי, ולא לכל שימוש אחר.

הגנת הפרטיות:
ייתכן שהמבקרים יידרשו למלא את פרטיהם האישים, כגון שמם או כתובת הדואר האלקטרוני שלהם במטרה ליהנות מחלק מהשירותים באתר או על מנת לרכוש מנוי לאתר בו ידרשו לתת פרטים נוספים. החברה מתחייבת לעשות שימוש במידע זה רק על פי המותר בחוק. החברה  מתחייבת שלא למסור את הפרטים האישיים של המבקרים לצדדים שלישיים בניגוד לדין. עם זאת, במידה וחשיפת הפרטים תידרש ע"י גוף ממשלתי הפועל על פי דין או על פי צו בית משפט או במסגרת הליכים משפטיים המתנהלים כנגד החברה , תחשוף החברה את הפרטים האישיים שנמסרו ע"י המבקר הרלוונטי תוך שמירה על פרטיותו של המבקר ככל שניתן בנסיבות.

הגבלת אחריות

האתר והשירותים המוגבלים מוצעים למשתמשים as is והחברה לא תישא בכל אחריות להתאמתו ו/או להתאמת המידע לצרכיך ו/או למטרותיך. החברה אינה אחראית לכל שימוש שהינך עושה, בין במישרין בין בעקיפין, במידע ובשירותים המוצעים באתר והינך אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהינך עושה או תעשה בשירות. ספקי המידע והחברה אינם אחראים לזמינות המידע, לתוכן, לצורה ולדיוק הנתונים, לליקוי בדרך העברתו, לתוכנו של המידע, לאי התאמת הנתונים שיתקבלו במחשב החברה, לנתונים המתקבלים במחשב המשתמש, לאובדן, הפסד או נזק ישיר, עקיף תוצאתי או אחר, שיגרמו למשתמש או לצד ג' כלשהו. המשתמש פוטר בזה את ספקי המידע והחברה מכל נזק כאמור גם אם האחריות בגינו חלה עליהם על פי כל דין ובכלל זה דיני החוזים או דיני הנזיקין, לרבות עוולת הרשלנות.המידע המתפרסם באתר וכן הפרסומות המוצגות בו, מאפשרים הפניה לאתרים נוספים באינטרנט. החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לתוכנו של המידע המוצג באתרים אלה כפי שאין באפשרותה לעמוד על טיבו, איכותו או מהימנותו של המידע באתרים אלה. כל שימוש במידע באתרים אלה יעשה על אחריותך.החברה אינה מתחייבת, כי השימוש במידע באתר לא יופרע, ינתן כסדרו, בלא הפסקות, יתקיים בבטחה ללא טעויות או יהיה חסין מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים.המידע המתפרסם באתר כולל גם מידע שמתפרסם באתר על ידי המשתמשים. החברה אינה אחראית למידע שמתפרסם על ידי המשתמשים והוא אינו נעשה מטעמה. החברה לא תישא בכל אחריות למידע, מודעות או כל הצעות שיתפרסמו באתר מטעם המשתמשים או לכל תוצאה שתנבע כתוצאה משימוש במידע זה. החברה וספקי המידע פועלים במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, אולם על אף האמור ייתכן ויחול ליקוי ו/או טעות ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו אליך .החברה וספקי המידע, לרבות מנהליהם, עובדיהם וכל מי מטעמם, לא יהיו אחראים בגין כל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם לך ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש במידע ו/או בגין ביטול ו/או הפסקת איזה מהשירותים המוצעים באתר לרבות בגין שיבושים ו/או ליקויים בהעברת המידע בין אם נגרמו במזיד על ידי צד ג' כלשהו ובין אם נגרמו בשל תקלה כלשהי.

רכישת מנוי לאתר

שימוש בתוכנת  ביזטרייד כרוך בתשלום. המנוי שנרכש הוא אישי ואינו ניתן להעברה. המנוי מקנה אך ורק זכות שימוש לא בלעדית בשירותי האתר. למען הסר ספק, אין ברכישת מנוי כדי להקנות למנוי שום זכויות במידע המצוי באתר ו/או זכות להעתיק ו/או להפיץ ו/או למכור ו/או לעשות שימוש מסחרי במידע המצוי באתר. הלקוח מסכים ומאשר בעת הצטרפותו ומתן פרטי כרטיס האשראי שברשותו לאתר לחייב את כרטיסו בדמי המנוי שיוסכמו. הלקוח יהיה רשאי לבטל את המנוי בכל עת בכפוף לאמור להלן. לא יינתן החזר כספי על ביטול מנוי לפני סיום תקופת המנוי.        המשתמש מצהיר בזאת שהוא בן 18 ומעלה, קורא ומבין עברית היטב ורשאי על פי דין להתקשר בהסכם זה. כמו כן, שכרטיס האשראי באמצעותו נרכש המנוי הוא בבעלותו, על שמו ובר תוקף.

סיום ההתקשרות

החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן, להוסיף או לגרוע מהאתר או מהמידע הנמצא בו. החברה רשאית להסיר ו/או להגביל את השימוש ו/או את השירותים באתר או בחלק ממנו לתקופה מוגבלת או לצמיתות לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. יובהר, במקרה שפעילות האתר תופסק, תפסיק החברה  לגבות את דמי המנוי.במידה ופעילות האתר תפסק לפני תום תקופת המנוי, מצהיר ומסכים הלקוח שלא תהיה לו שום דרישה או טענה כלפי החברה  מלבד הפרש דמי המנוי החודשיים לתקופה עבורה נרכש המנוי החודשי והאתר כבר לא פעל.החברה רשאית לחסום ו/או להגביל לאלתר את המידע בפני משתמש במידה והמשתמש השתמש במידע בניגוד לדרישות כל דין ו/או בניגוד להוראות תקנון זה או מכל סיבה סבירה אחרת.סמכות שיפוט והדין החל אלא אם כן יצויין אחרת האתר נועדו לשימוש בישראל. אתר זה נשלט ומנוהל ע"י החברה ממשרדיו בישראל. הבוחרים להשתמש באתר זה מחוץ לישראל עושים זאת באחריותם הבלעדית והם האחראיים להתאמת השימוש באתר זה לחוקים המקומיים החלים עליהם. מוסכם בזה כי לבתי המשפט בת"א-יפו תהא סמכות שיפוט ייחודית בקשר עם תנאי שימוש אלה וכל הנובע מהם ו/או הכרוך בהם. על תנאי שימוש אלה יחולו דיני מדינת ישראל והוא יפורש על פיהם בלבד.

תנאי השימוש באתר מיועדים לנשים וגברים כאחד, ונוסחו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort