מסחר אוטומטי

מסחר אוטומטי ושוק ההון – רקע

רצון עז להרוויח כף ולהגדיל הכנסות קיים כמעט לכל אחד בעולם. מי לא רוצה להרוויח יותר ממה שהוא מרוויח היום? אין יותר מידי אנשים שיאמרו לא על תוספת הכנסה. אחת הדרכים המקובלות ביותר בעולם בכלכלה להכנסה נוספת היא השקעה כספית בשוק ההון. שוק ההון מאפשר לך להשקיע את הכסף שלך בסוגים שונים של השקעות ולהגיע לסכומים נכבדים של הגדלת רווחים באמצעות שיטות שונות למסחר בבורסה. תחומי ההשקעה בשוק ההון לדוגמא הם מניות , אגרות חוב , אופציות , מסחר במטבעות חוץ, קרנות ושטרות חוב.

שיטת הניתוח הטכני בבורסה

על מנת להצליח בעולם המסחר בבורסה פותחו שיטות רבות ומגוונות להצלחה בהשקעה הכספית בכל אחד מהסוגים השונים של אפשרויות ההשקעה. אחת התיאוריות המקובלות ביותר היא השיטה של ניתוח טכני. באמצעות ניתוח טכני ניתן לחזות באופן סטטיסטי השואף להיות מדויק יותר מכל שיטה אחרת מה יהיה ערכם של האפשרויות השונות להשקעה, ומה מגמתם העתידית. על פי שיטה זאת קיים לכל מניה או חברה אופן מאוד ברור של צמיחה ונפילה, מעקב אחרי המניה לאורך השנים והחודשים האחרונים יציג כי יש לכל אחת נטייה לעליה או ירידה בזמנים מסוימים ותקופות מסוימות. ניצול נכון של המסקנות המתבקשות על ידי מכירה או קניה של מניות מסוימות עשויות להביא לרווחים עצומים. על פי שיטה זאת נטען כי הדרך הברורה ביותר היא הדרך הסטטיסטית , וכי הטבע חכם יותר מהמוח האנושי המעוניין לקבוע את גורלם העתידי של המניות על פי הסקת מסקנות ממקורות שונים או על פי הימור.

מסחר אוטומטי הפתרון האידיאלי עבור ניתוח טכני

מסחר אוטומטי הינו פתרון אידיאלי ומשלים עבור המאמינים בתחום של ניתוח טכני. ניתוח טכני יכול להיעשות בכמה דרכים, או ידנית, ניתוח ושרטוט ידני של נתוני המניה לאורך שנים או להיעזר בתוכנות המבצעות ניתוח טכני כאשר החכמות שבאמת מבצעות גם מסחר אוטומטי. מי שמאמין במסחר באמצעות ניתוח טכני יאהב את הרעיון שהוא לא יזדקק לקבל החלטות בעצמו ולהגיע להחלטות שונות, באמצעות מסחר אוטומטי של התוכנות השונות התוכנה עצמה מקבלת את ההחלטות על פי ניתוח שהיא עושה בצורה מתמטית לגרף של המניות. כאמור באמצעות התוכנה אתם יכולים להחליט מה גודל ההימור בו אתם מעוניינים, עד כמה אתם מעוניינים לסכן את כספכם ולאיזה גובה של רווח אתם שואפים, כך תוכל התוכנה להתאים בין הסיכונים שאתם מעוניינים לבין ההשקעה והכל באמצעות מסחר אוטומטי ללא מגע ידכם.

תוכנות שונות מבצעות מסחר אוטומטי

כאמור ישנם תוכנות שונות המבצעות מסחר אוטומטי, חלקם נחשבות לטובות מאוד, וחלקם האחר נחשבות ללא אמינות ולא מומלצות. מסחר אוטומטי חייב להתבצע דרך תוכנות אמינות ביותר המעודכנות בזמן אמת ממאגרי המידע הפרוסים בעולם ונחשבים לאמינים ומהירים ביותר. כאשר אתם משקיעים את הכסף שלכם במקום מסוים ונעזרים שמישהו שיעשה זאת עבורכם – או יותר נכון משהו שיעשה זאת עבורכם, חובה גדולה לברר כי המידע עליו הוא נשען והנתונים אליהם הוא מתייחס הם הרלוונטיים ביותר. מסחר אוטומטי כאמור יכויול לתת פתרון מצויין לכן שיקלו שימוש במסחר אוטומטי

השוואה בין השיטות האחרות לבין מסחר אוטומטי

רבים שואלים האם מסחר אוטומטי הוא עדיף על מסחר רגיל באמצעות ניתוח טכני פשוט בו אתם מקבלים את המידע באמצעות התוכנה ומקבלים את ההחלטה בכוחות עצמכם. בדרך כלל היכולת לקבל החלטות איננה מעשה כל כך פשוט לנו ולכן עדיף שמשהו אחר, יותר מחושב מאתנו יעשה זאת, עם זאת לא נכון להפקיד את גורל כספנו ביד תוכנה וללכת לישון, רצוי לפקח על כל רכישה ומכירה של מניה באמצעות המסחר האוטומטי ולהגביל אותה במידה וראינו חריגות או החלטה שהיא קבלה איתה אנו לא מסכימים. לכן תשקלו שימוש במסחר אוטומטי

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort