אודות המרצה - לוי עובדיה

 

 


אני שמח להביא את  אפשרות הצפייה בהקלטות על נרות יפנים,לאתר ביזטרייד..
שמי עובדיה לוי אני סוחר פרטי מקצועי,אשר לפני שנים רבות,החלטתי להתמקצע ולהבין את כל סוגי המסחר ויחד עם לימודיי הגעתי למסקנה המאוד נכונה היום,שהגרף הוא לא רק תג מחיר. בכדי שנבדוק את הנר ונסתכל ימינה לראות את המחיר ובכך נדע איפה הנכס אלא שהנרות היפנים,באשר הם כבודד או כקבוצה,יוצרים למעשה שפה שבעזרתה סוחרים מכל העולם יכולים לדבר בה ולפעול.

את לימודיי בנושא עשיתי אצל אבי השיטה במערב STEVE NISON,וגם אצל הנחשב מספר  שתיים בעולם STEPHEN BIGALOW.

נכון,לא הסתפקתי ,באחד והלכתי על שני הטובים כי רציתי ללמוד את הניואנסים הקטנים וההבדלים בין שני המנתחים הטכני הגדולים.

שימוש בנרות יפנים הוא תוספת כוח מדהימה למסחר הפרטי והעסקיוהוא מתאים למניות,מדדים,מט"ח ,אופציות מעוף,סחורת ולמעשה כלל לא חשוב איזה נכס עומד מולך בגרףכי הנרות בהם מפורשים באותה דרך ובכך לומד המתמקצע בנרות יפנים לקבל שליטה בגרף שיחד עם ניתוח טכני הופכים את המשתמש לבעל כוח רב אשר מסוגל להוציא לעצמו איתותים בזמן אמת על כניסות ויציאות מ טריידים בצורה מאוד מוצלחת ועל כן לפני 8 חודשים הכנתי את ההקלטות שהינכם עומדים לצפות ולהאזין במטרה להגדיל את המודעות לסוחר הפרטי ולשפר את מאזנו.

ההקלטות מורכבות מ 4  שיעורים בני שעתיים כל אחת כאשר כל אדם יכול לראותם בזמנו הפנוי ולחזור ולשמוע שוב אם ברצונו בכך.החומר המובא מאוד איכות ,ומשקף לא רק את לימודיי אלא 12 שנות ניסיון מול מסכים. אני מתחיל ממש מהיסוד ומתקדם כאשר ישנם מאות גרפים לדוגמא והחומר הולך ומתעמק וקושר את עצמו לדוגמאות שעברתם.ההקלטות מוצגות חינם לציבור הסוחרים והמתעניינים בכלל.יש לזכור הנרות היפנים לא עובדים לבדם אלה מצטרפים ככוח ענק לחומר אשר בניתוח טכני.יש להקשיב היטב להסברים על פסיכולוגיית ההמון אשר הנרות כבודד או קבוצה מייצגים.

אני מודה לכם על שהחלטתם להקשיב ולצפות בהקלטות ומאחל לכולם שאוכל בעזרתם לעזור ולהעלות את רמתכם במסחר באשר הוא.על כל שאלה נוספת הינכם מוזמנים לכתוב לי בפורום ביזטרייד.

תודה ובהצלחה.

עובדיה לוי,

מומחה בניתוח גרפים

למסחר על פי נרות יפנים

 

 

 
מניות | בורסה | שוק ההון | אופציות | מט"ח | דולר | ניתוח טכני נסדק |
Share
Seo destek izmir escort